Voer een zoekterm in

Tagline voornemens voor het nieuwe schrijfjaar 2023

Tekstschrijvers_goede_voornemens_Apeldoorn

Tagline voornemens voor het nieuwe schrijfjaar 2023

Acht jaarwisselingen met Contented liggen achter ons, en hebben mooie successen opgeleverd. De klanten die voor onze tekstschrijvers, bloggers of tagline-experts hebben gekozen, zijn goud waard. Ze zijn goud waard voor ons bronzen jubileum. Wat begon als een “globale hulpvraag” voor onze eerste klant, groeide uit tot ondernemerschap in Apeldoorn. We hebben gewerkt met – en doen dat nog steeds – gezondheidszorginstellingen, ziekenhuizen, MKB, grotere corporates en ook eenmanszaken. Alle opdrachten werden uitgevoerd met de grootste bevlogenheid voor het maken van goede (SEO) teksten, blogs, socialmediacampagnes en die ene creatieve slogan.

Wat gaan we volgend jaar anders doen

Contented verandert niet om te veranderen. Alle dingen die we doen, doen we met een gedachte erachter. Natuurlijk is er ruimte voor vrijheid en creativiteit als we nadenken over het maken van webteksten, het creëren van een goede blogpagina voor een klant of het uitdenken van die ene perfecte slagzin.

Wél hebben we goede voornemens. De mensen die onze klanten dag in dag uit helpen met het schrijven van teksten, zijn ambitieus en willen zich ontwikkelen. Altijd ten behoeve van onze opdrachtgevers.

1. Kennis over SEO doorontwikkelen

Investeren in kennis over SEO – zoekmachine optimalisatie – is wat wij in 2023 wederom gaan doen. Dit was ook onze doelstelling voor het afgelopen jaar, maar SEO is een belangrijk deel van onze dienstverlening. Wij willen hier dus elk jaar beter in worden en meer kennis over vergaren.

Op vlak van SEO is altijd vernieuwing gaande. Google geeft vrijwel elk jaar wel nieuwe informatie vrij, over het algoritme of zaken die ze hierin veranderen. Deze informatie en kennis willen wij bijhouden zodat we hier op kunnen anticiperen in het nieuwe jaar.

2. Onze tagline dienst uitbreiden

Steeds vaker zijn onze klanten op zoek naar een slagzin (tagline). We helpen ze hier uiteraard graag bij.
Het is een creatief proces, waarbij we eerst de kern van elk bedrijf naar boven willen halen. Wat doet het bedrijf, wat is je dienst en waar blink je in uit? Waar maak je het verschil mee? En waarom zouden potentiële klanten voor jou moeten kiezen en niet voor de concurrent.

Met deze informatie gaan we aan de slag. Dit vangen in één zin, één pakkende regel tekst, is een lastige klus. Het lijkt wellicht makkelijk, echter naast deze ingrediënten wil men vaak ook nog een creatieve, humoristische of soms uitdagende twist toevoegen.

In onze dienstverlening rondom het maken van taglines, willen we zodoende gaan werken met abonnementen. Dit om de samenwerking wat meer stevigheid te geven. Je gaat samen een commitment aan, waarin je besluit om iets te gaan creëren. Dit kan nou eenmaal niet in een paar weken tijd. Hier is meer tijd voor nodig. Meestal twee tot vier maanden. Op deze manier gaan we het dan ook in de markt zetten.

3. Lol maken; geniet nou maar!

Misschien wel het belangrijkste in je werkende leven – en ook erbuiten. Zorgen dat je het goed hebt. Hierin de beste keuzes voor jezelf maken, voor je bedrijf, je gezin of de mensen die je dierbaar zijn. Als je dat als uitgangspunt neemt, fiets je fluitend naar je werk; dat is vrijwel altijd de gunstige bijkomstigheid van dat gedrag.

In het nieuwe jaar gaan wij weer teksten maken, blogs schrijven en onze dienst rondom taglines uitbreiden. We hopen onze klanten hier weer tevreden mee te maken en richting de 10 jaar Contented te werken!

Geen reacties

Plaats een reactie

Hallo, ik wil graag reageren op dit blog. Ik vind namelijk dat ...